Věnujete vašim zaměstnancům dostatek času? Dostává se jim kvalitní a častá zpětná vazba? Právě ta je potřebná k tomu, abyste zlepšili firemní výsledky, spokojenost zaměstnanců a efektivitu práce. Zaměstnanec, který neví, co si o jeho práci myslíte, nemůže být spokojený zaměstnanec. Pokud nejste spokojení, měl by to váš podřízený vědět. Pokud spokojení jste, rovněž si to nenechávejte pro sebe. Kontrolou výsledků, výkonů a kvality práce zaměstnanců, získáte skvělý přehled o tom, co ve vaší firmě funguje dokonale, a co je naopak potřebné vylepšit.
Nenechte se strhnout emocemi
Když se podá zpětná vazba nesprávným způsobem, může způsobit více zla, než pozitiv. Proto je důležité se na ní profesionálně připravit. Často hlavní roli u předávání toho, co si myslíte o tom druhém, hrají negativní emoce. Jak tedy na to? Svoje zkušenosti vám může předat agentura MotivP. Jejich náplní jsou právě různé konference, kurzy a školení v oblasti lidských zdrojů. Pomůžou vám s chválením i efektivním podáním nespokojenosti. Nakonec vyjdete ze všeho bez škrábanců.